رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه
رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه

برو از یاد من برو

برو برو   برو از یاد من برو

برو برو   برو از پیش من برو

برو برو   برومن نمیخوام دیگه تورو

برو برو    برو دوست ندارم دیگه تورو

برو برو   بروقسم نمیخورم تورو

برو برو    برو نفرین نمیکنم تورو

برو برو    برو گریه نکن واسم برو

برو برو    برو دلمو شکستی برو

دلت نسوزه برو  

برو تنهام بذاربرو

گفتی که سیرشدی ازمن   

همون بهتر بذار برو

گفتی که عاشق نبودی  

همون بهترعاشق نشدی

کاری کردی که دلم نمیخوات ببره اسم تورو

اگه منو دوست نداری  

چرا سربه سرم میذاری

اگه عاشقم نبودی 

چرا پا روی قلبم میذاری

دلت نسوزه برو  

 برو تنهام بذاربرو

کاری کردی که دلم نمیخوات ببره اسم تورو

نمیخوات ببره اسم تورو

برو برو    برو سر به سرم نذار برو

برو برو    برو پا روی قلبم نذار برو

برو برو    بور ازتوبریدم برو

برو برو    برو دیونه ام کردی برو

سوختم ساختم به پات 

همه هستیمو دادم برات

حتی نمردی برام 

تا که منم بمیرم برات

خستموخستم از تو  

من که دلمونبستم به تو 

خودت میخواستی بری همون بهتر بذاربرو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد